AI Technology28.08.2025 г.2 мин четене

Taco Bell преосмисля AI в драйв-тру след проблеми

Планът на Taco Bell да оборудва стотици драйв-тру обекти с AI гласов асистент не върви точно както веригата е очаквала. Дейн Матюс, главен директор по дигиталните технологии на Taco Bell, призна пред The Wall Street Journal, че компанията преоценява къде да внедри технологията, след като клиенти изразяват недоволство в социалните медии, а други публикуват видеа с опити да тролят системата, като например поръчка на 18,000 чаши вода. „Научаваме много, ще бъда честен с вас“, каза Матюс пред WSJ. „Мисля, че като всички, понякога ме разочарова, но понякога наистина ме изненадва.“ Откакто обяви плановете си да внедри AI в драйв-тру миналата година, Taco Bell е внедрила технологията в над 500 обекта в САЩ, според WSJ. Други вериги за бързо хранене също експериментират с AI, включително McDonald's, Wendy's и White Castle. Матюс споделя пред изданието, че въпреки че компанията все още планира да продължи с AI гласовата технология, е открил, че използването на AI изключително в драйв-тру на много натоварени ресторанти може би не е толкова добра идея.

Повече AI новини и услуги:

AI Новини | AI Услуги | Начало