AI Technology7.10.2025 г.2 мин четене

OpenAI обмисля реклами в ChatGPT Pulse

По време на събитие DevDay на OpenAI в Сан Франциско, изпълнителният директор Сам Алтман сподели, че наскоро стартираната функция ChatGPT Pulse е неговата "любима функция, която сме пускали от дълго време насам" и не изключи възможността за включване на реклами в бъдеще. Pulse е последната персонализирана функция на OpenAI за ChatGPT, която позволява на чатбота да научава за потребителя чрез неговите транскрипции и свързани приложения (като календар и имейл), след което да извършва проучвания през нощта, за да му предостави ежедневен "пулс" по тези теми всяка сутрин. Това може да включва персонализирани тренировки, уроци по език, новинарски резюмета или предложения за поръчки в ресторанта, към който се насочват вечерта. Компанията обсъжда възможността за реклами в Pulse, но Алтман заяви, че няма "конкретни планове" за въвеждане на реклами в момента. Въпреки това, той не изключи възможността за въвеждане на подобни на Instagram реклами в бъдеще. Когато екипът започнал да разработва Pulse, първоначалният план бил да го пуснат за всички, но поради високите изисквания за изчислителна мощност, функцията е достъпна само за Pro потребители. "Ако можем да намерим интересни неща, които наистина са полезни за потребителите... може би има какво да се направи там, но както е ясно, подхождаме към рекламите с голяма предпазливост," каза Алтман.

Повече AI новини и услуги:

AI Новини | AI Услуги | Начало