Claude AI вече помни предишни разговори за бизнес потребители
Anthropic ще позволи на своя чатбот Claude AI да „помни“ детайлите от предишни разговори без нужда от подсещане. Функцията е налична само за екипни и корпоративни потребители, като позволява на Claude автоматично да включва предпочитанията на потребителя, контекста на проекта, върху който работят, и основните им приоритети във всяко отговор. Миналия месец Anthropic въведе възможността за платените потребители да подсещат Claude да помни предишни разговори, но сега чатботът може да извлича тези детайли без потребителите от екип и корпоративни планове да трябва да го искат. Паметта на Claude също така се пренася към проекти, функция, която позволява на Pro и Teams да генерират неща като диаграми, уебсайтови дизайни, графики и други, базирани на файлове, които качват в чатбота. Изглежда, че функцията е особено фокусирана върху работни детайли, като „процеси на екипа“ и „нужди на клиента“. Anthropic отбелязва, че паметта е „напълно опционална“. Claude ще запазва отделни спомени за всеки проект, който потребителят създава. Anthropic съобщава, че потребителите могат да преглеждат и редактират паметта, която Claude е съхранил, от менюто с настройки. „Въз основа на това, което казвате на Claude да се фокусира или игнорира, Claude ще коригира спомените, които използва“, казва Anthropic. Както OpenAI, така и Google вече са пуснали кръстосани спомени за своите чатботове. Миналия месец доклад от The New York Times свърза внедряването на кръстосани спомени в ChatGPT с увеличаване на докладите за „заблудени“ AI чатове. Наред със спомените, Anthropic въвежда инкогнито чатове за всички потребители, които Claude няма да запазва в историята на чатовете или да използва в бъдещи разговори. Google също така пусна Private Chats за Gemini през август.